HVEM ER DU?
- det viser din kommunikation
Du må derfor ikke undervurdere betydningen af god og ordentlig kommunikation. Synlig og ordentlig kommunikation giver tryghed og skaber handlekraft og gør dig til et fyrtårn, hvor ingen er i tvivl om retningen
Du bliver bombarderet af kommunikation over alt i en verden, hvor det er svært at skelne mellem løgne og fakta i en sværm af "fake news". I den verden har din egen kommunikation stor betydning for den måde, hvordan du, din virksomhed, dine produkter og dit brand eller din organisation bliver forstået. God kommunikation sikrer dig, at det du ser i dit spejl også er det andre ser, når de kigger på dig.
Også internt er det afgørende at din kommunikationen er i top. Dine medarbejdere er nemmere at motivere, når det er klart som krystal, hvad du og din virksomhed står for, og hvad du forventer af dem.
God kommunikation får dem til at engagere sig i
din virksomheds eller organisations mission. Det er vigtigt at både kunder, interessenter og medarbejdere kan identificere sig med din virksomhed eller din organisation.
Skarp kommunikation skaber en større samhørighed mellem ledere og ikke-ledere og mellem virksomheden og dens kunder.
Og en kommunikation, som er skarp som et barberblad, kræver en strategi, som ikke bliver liggende i din skrivebordsskuffe. Men derimod er
det kompas, som du navigerer efter i din
kommunikation.
Få en plan, der er klar
Når alt kommer til alt så handler det om én ting - at være klar, når lokummet brænder eller sørge for, at det ikke kommer til at brænde.
Derfor er konstruktion af en kommunikationsstrategi en kongediciplin i mit fag.
Din kommunikationsstrategi skal være et værktøj til at ramme de rigtige mennesker med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.
En kommunikation, som er skarp som et baberblad, kræver en strategi, som ikke bliver liggende i din skrivebordsskuffe. Men derimod er
det kompas, som du navigerer efter i din
kommunikation.
Hvor er de, dem du gerne vil i kontakt med?
Når alt kommer til alt så handler det om én ting - at være klar, når lokummet brænder eller sørge for, at det ikke kommer til at brænde.
Derfor er konstruktion af en kommunikationsstrategi en kongediciplin i mit fag.
Din kommunikationsstrategi skal være et værktøj til at ramme de rigtige mennesker med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.
En kommunikation, som er skarp som et baberblad, kræver en strategi, som ikke bliver liggende i din skrivebordsskuffe. Men derimod er
det kompas, som du navigerer efter i din
kommunikation.
Hvor er de, dem du gerne vil i kontakt med?
Når alt kommer til alt så handler det om én ting - at være klar, når lokummet brænder eller sørge for, at det ikke kommer til at brænde.
Derfor er konstruktion af en kommunikationsstrategi en kongediciplin i mit fag.
Din kommunikationsstrategi skal være et værktøj til at ramme de rigtige mennesker med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.
En kommunikation, som er skarp som et baberblad, kræver en strategi, som ikke bliver liggende i din skrivebordsskuffe. Men derimod er
det kompas, som du navigerer efter i din
kommunikation.
Hvor er de, dem du gerne vil i kontakt med?
Når alt kommer til alt så handler det om én ting - at være klar, når lokummet brænder eller sørge for, at det ikke kommer til at brænde.
Derfor er konstruktion af en kommunikationsstrategi en kongediciplin i mit fag.
Din kommunikationsstrategi skal være et værktøj til at ramme de rigtige mennesker med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.
En kommunikation, som er skarp som et baberblad, kræver en strategi, som ikke bliver liggende i din skrivebordsskuffe. Men derimod er
det kompas, som du navigerer efter i din
kommunikation.
Hvor er de, dem du gerne vil i kontakt med?
Når alt kommer til alt så handler det om én ting - at være klar, når lokummet brænder eller sørge for, at det ikke kommer til at brænde.
Derfor er konstruktion af en kommunikationsstrategi en kongediciplin i mit fag.
Din kommunikationsstrategi skal være et værktøj til at ramme de rigtige mennesker med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.
En kommunikation, som er skarp som et baberblad, kræver en strategi, som ikke bliver liggende i din skrivebordsskuffe. Men derimod er
det kompas, som du navigerer efter i din
kommunikation.